Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

tisdag 4 augusti 2009

Massa jobb men...

... de går bra:)
jag är trött idag bara men de gör inget, känner mej ganska positiv ändå:)
har jobbat 6 dagar i rad nu & i morse när jag fick ett styck sjukanmälan trodde jag inte jag skulle komma ur sängen! men som tur va löste dom små änglarna på jobbet dagen ändå & jag fick va hemma:) skönt!

nu har jag katterna ute på balkongen, dom är ganska duktiga, men jag är så galet nojjig!
dom måste ju kunna va där ute utan uppsikt hela tiden...

jag funderar på att åka till kalmar en sväng & shoppa lite, eller hålla mej här i nybro & sola lite...
har tillochmed funderat på om jag ska springa! har iofs funderat på de i flera dagar, men idag är jag ju ledig... kanske kanske...

& så vill jag ha mina böcker! dom som varken finns att hitta i bokaffärerna eller på nätet!
varför ska de va så svårt?!
jag har letat efter dom sen dom kom ut, men jag hittar bara den tredje boken, om jag har tur vill säga.... men jag vill gärna börja i rätt ände...

nu kaffe!

2 kommentarer:

maalin sa...

ehh sola ??? ja hoppas du menar solarium för här ser ja ingen sol... uscha! /Malin

Evelyn, Björn, Emil & Viktor sa...

Vilka böcker letar du efter?