Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

fredag 31 juli 2009

Trött & kaffesugen

jag är såå trött!

blev väckt i morse när jobb telefonen ringde (blev rätt sent igår)...
& jag kom precis på att jag nog tror att bara för att jag ska jobba kväll kommande dag (eller dyl.) kommer ingen ringa mej på morgonen.

men hallå marina!!
de kan väl inte dom veta?!

jaja, men så är de & de verkar inte bättre & allt de där....
blev lite rörigt, men om ni hängde med i svängarna så vet ni nu hur korkad jag är :S

kom ju som sagt tillbaka i måndags iaf, hade en extra semester dag i tisdags & sen blev de rivstart med jobb! rätt skönt ändå att komma igång:)
jobbade kvällstur i onsdags, dagtur igår, kvällstur idag & dagtur imon. puh! full ös!

igår åkte mina "inneboende" tillbaka till dalarna efter en vistelse här med full rulle!
astrid lindgrens värld i tisdags & ölands djurpark i onsdags! plus resan ner hit på 42 min i måndags & resan tillbaka på 42 min i går!
stackare! men dom sover nog gott nu i några nätter iaf:P


lilla saga va så glad hela tiden:) en stor sysselsättning var att bära katter, haha

1 kommentar:

Anonym sa...

Mammas sötfia!! ;-)