Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

tisdag 14 juli 2009

Kanske ska försöka bli på alerten?

hur jag ska komma igång idag sitter jag fortfarande & funderar på & jag tvivlar på att jag kommer komma underfund med de...

nu ska vi se.
i förrgår va jag hem till benitha & färgade hennes hår mörkbrunt, jätte fint blev de! sen skulle vi göra, ännu en gång, ett försök att färga ljusa slingor & de gick de med!
blev inte så fint för de va inte speciellt seriöst, men de ska vi rätta till:)

mitt i färgningen kom lilla lisen & hälsade på med! över ett år sen jag träffade henne sist så de va super skojigt!

igår hade jag & benitha heldag, vi åkte först till torsås & hälsade på hennes en kompis där sen vidare till kalmar för att träffa lisen igen:) & sen till benithas nästa kompis (som fanns i kalmar).
heldag som sagt & helkväll för den delen.... :) men de är bra nu har vi iaf umgåtts, haha!

jag ska nog försöka göra ett städ ryck här idag. jag åker ju på dala "semester" snart & de skulle va skönt om de mesta är undanröjt så kan jag ta bara lite grann, de sista precis innan jag åker:)

meen, får se hur de blir med de... kanske imon eller på torsdag?
aah! jag måste skärpa till mej!

1 kommentar:

Jennie sa...

ja , fy , det kan inte vara något vidare med hjärtsäcksinflammation . :/