Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

måndag 6 juli 2009

Konstig ljuspunkt i vardagen

jag har funderat lite på vad som förgyller vardagen. dom små sakerna som bara händer utan att man tänker på dom. eller dom små oväntade med vänliga gesterna.

jag kan ju iaf säga att jag uppskattar en present mer om jag får den när den inte är väntad, än till exempel en födelsedags present... den fönväntar jag mej.
nu låter jag väldigt otacksam & bortskämd, men de är inte så jag menar!
& jag hoppas ni missförstår mej rätt nu :P
tänker inte förklara mer ingående på de, för jag bara krånglat till de för mej...

iaf. lite vardags förgyllelse va de ja.
vad kan man göra själv? för sig själv?

jag kom på en bra sak i morse! (ingen förgyllelse eller så, men iaf.)
borsta tänderna!
de är så tråkigt men de är ju så vansinningt skönt efteråt!
de är ju en lite sak jag gör för mej själv varje dag:)

gör ni något som känns sådär extra bra, fast de egentligen inte är något speciellt?
jag är nyfiken.

5 kommentarer:

Jennie sa...

måla naglarna är lyx för mig , bör göra det oftare. promenader är mysigt ..

Jag blev verkligen positivt överraskad när du & Linda kom på besök sist ! :) Det var verkligen något jag blev glad över . :) Underbart med människor som verkligen tänker på sina vänner . Så tacksam för att ni är mina vänner ..

och faktiskt , så har jag en liten sak till dig ,en jätteliten sak , som jag tror du kommer bli glad över , hoppas det iaf . :)

Jennie sa...

precis ! :)
Det kan jag ju inte säga , om det ska vara en present . :) hihi ..
Du ska få det nästa gång du kommer, för jag tror inte jag kan skicka det med posten ,

Emily sa...

Tack för din kommentar. Då vet du ju precis vad jag går igenom. Gråta är verkligen terapi, men jag blir så låst. Tänker alltid att man måste vänta in "rätt" tillfälle att gråta, typ när jag är ensam eller så. Man blir så begränsad och det gör att jag stänger in mycket.
Ha en bra dag!

Emma Johansson sa...

Hehe, ne det är det väl inte men vi ska ju dit sen ska jag till pappas sommarstuga på tisdagen :P Har inte varit där ännu ^^, Okej, då hoppas vi på att du är ledig :D Det vet du imorgon isf så vi kan bestämma tid och så?

Emma Johansson sa...

Okej, men vi kan ju preliminär boka en tid så får du skicka ett sms om det inte går sedan :)