Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

fredag 24 juli 2009

Dalarna...

... de är vart jag befinner mej.
fruktansvärt dålig på de här med uppdatering när jag är här!!
jag har inte tid & helt ärligt ingen lust att skriva heller, vill hellre umgås med min familj:)
inget jag skäms för, haha!

kom hit i måndags iaf, tog 6 timmar som vanligt... katterna va jätte duktiga:)
va rastlös som attans när jag anlände & drog ganska snabbt till mormor & fick makaroner där!
hem en sväng & sen till storebror:)

i tisdags... hmm... jo! då hade jag "provridning" här, haha! lånade camillas häst med så att de blev 2, de gick jätte bra de med:)

onsdags va de dags för möhippa, hehe:)
super skoj med ful klänning & nästintill otäck sminkning:P men Isabelle va så söt så:)
åkte till ice & spelade lasergame, åt taco buffe & avslutade där med bubbelbad:) sköönt!!
vidare till syrran där de blev ombyte till lite finare kläder för (blivande) brudens del:)
avslutade kvällen på krogen med alla flickor glada & nöjda:)

igår torsdag när jag & syrran skulle hem från falun gick de inte så bra...
kom för tidigt till bussen & fick sitta där & vänta i en kvart extra (pga. feltittande i tidtabell), trodde inte vi skulle hinna till bytet vid stationen där vi skulle möta upp moster, men de gjorde vi... bara de att moster va inte där?! vi hade hunnit med en tidigare buss!! stackars moster fick åka själv till borlänge, bara för att vi inte ens klarar av ett bnussbyte ordentligt, haha!

när vi iaf, kommit hem så bar de av till brorsan & hämta syrrans barn, sen hem & ut med pållarna:)
hårdträning & de känns idag vill jag lova! jag har ont överallt!!

orkar inte mer nu...
senare... kanske...

Inga kommentarer: