Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

lördag 11 juli 2009

Trött & förbi

idag är jag trötter.
jobbade till 22 igår & när jag kom hem snackade jag med syrran till nångång mitt i natten...
kom i säng rätt fort efter de & han somna för vid klockan 1 vaknade jag av att madde ringde & väckte mej. hon är på hultsfred festivalen, sa till henna att vi avslutar samtalet när hon är hemma igen:)

nu är jag mätt.
åt massa frukost & de va gott, men de blev nog lite för mycke...
jaja, nu står jag mej nog ett tag iaf:)

jobb idag 13.30-21, helt okej, men jag börjar kl. 7 imon bitti!
drygt med kväll & sen morgon dagen efter, brukar dock komma igång rätt fort, men den tanken är väldigt långt bort när klockan ringer 5.30.

poängterar nu att; detta inlägget är inte gnäll. det är bara fakta.
haha! jag är nog allt lite uttråkad :P

1 kommentar:

Ann sa...

Hårt liv! :-) Fast det är ju rätt kul att ringa folk när man är som gladast under en natts fest.