Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 15 juli 2009

Tvätt- & städdag

har plockat lite härhemma ända sen jag steg upp (vilket inte va speciellt tidigt), diskat & dammat & de där som ska göras så nu är bara golven kvar...

tvättar idag med & de har väl gått bra, precis som de brukar! förutom en lite avstickar när jag vek ihop första omgången tvätt... suck! jag blir så trött på mej själv.

jag stängde av torkskåpet för jag tyckte att tvätten va torr & de va den, men de va varm med vill jag lova!
jag började med att vika ihop en tröja med dragkedja & va händer?!
jo, jag bränner mej på dragkedjan!
halsen!
mitt på mitt födelsemärke!
damn, va ont de gjorde!

nu ska jag göra mej lite kaffe sen ska jag nog dricka de...
sen är de duschen som gäller efter en dags städande & tvättande:)
känner mej duktig nu iaf, haha

3 kommentarer:

alice sa...

Hejsan! Lust att hjälpa mig fatta ett larvigt beslut? haha (:
- Ska jag byta, eller behålla den headern jag har? Det finns en bild på bloggen till den header jag isf byter till. -beslutsångest-

alice sa...

sv: okej, tack! i'll do it 2night! :)

Emma Johansson sa...

Jo, det vet jag :) och nu har jag fått reda på vem som kommenterat också :)