Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

lördag 4 juli 2009

Telefon

mobil nätet lever sitt eget liv idag har jag upptäckt...
varken pool telefonen eller min privata hänger med... men men, föroppningsvis betyder de att de är åska på gång:)

nu längtar jag efter den på riktigt!
imorse när jag kom ut till orrefors gick de att andas!
de va ju ett tag sen känns de som...
så när jag kom hem för ca. 45 min sen så va de dags för andnöd igen...
värdelöst.

fick samtal från min farbror med nyss:) dom ska komma ner & övernatt lite hos mej:) yey!
lilla söt saga ska med också, dom skulle visst till astrid lindgrens värld
& jag är inte måttligt sotis!


gamal bild på lilla saga, men den blir bra ändå:)

nu kommer åskan!!!
:D

/MarIna

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa,visst gav jag dom ett bra förslag att dom skulle övernatta vid dig?! ;-) Önskar att jag åxå kunde ha följt med,men det blir fler gånger! Saga kommer säkerligen tycka det är jättekul att sova vid dig!! ;-) Puss&Kram/Kusin