Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

måndag 31 augusti 2009

Va hände med de nu då?

jag pratade ju om ett ljusparty för ett tag sen...
hur gick de sen då?
jag vet inte... jobbet har varit lite mycke & de har inte hunnits med:(

när tycker ni att de ska va?
någon speciell veckodag eller någon speciell vecka? udda eller jämn?
jag vet inte & jag är inte så där super bra på att ta beslut heller:P
hjälp mej!!

nu börjar ju rätt årstid att infalla iaf, de är ganska så ruggigt om kvällarna & mörkret är ju inte att tala om...
hur som så är de dags snart, så skynda skynda med era önskemål, annars blir de säkert bara tok av de hela :O
kolla gärna med era vänner som kanske också är intresserade:)

3 kommentarer:

Emma Johansson sa...

Ta det iaf efter löning så man kan handla mer ^^

maalin sa...

jag tyka vara i närheten av löning. typ den 20e kanske.? man betalar väl ändå inte på själva partyt ?

om du ska ha de på en helg så vill jag helst på ojämn vecka, för på de jämna veckorna har jag mycket för mig :) men en vardagskväll funkar ju lixom oxå, bara att de får bli mindre vin då,hehe

Anonym sa...

Jaa,det hade gått jättebra,hon blev igångsatt i morse vid 9 tiden,sen är lilltösen född 17:20,så det var bra gjort! ;-) Nu vill jag bara snooosa bebis! ;-) Så avis är jag,vill åxå ha en till!:-P Saknar dig! Puss!