Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

lördag 29 augusti 2009

Jahaa då

jag är fortfarande sjuk:(
hostar som bara den & de river i bröstet!
huvudet tror jag håller på att explodera & som pricken över i så har jag lock för öronen...
som om jag inte redan hörde dåligt^^

ska iaf iväg & jobba ikväll (känns sådär måste jag säga), men de är väl så, tycker synd om den som smittas bara, jag klarar mej, jag har ju ledigt i 2 dagar sen...
blir panodil till lunch, & jag tar inte panodil i första taget!
jag tycker att man ska va sjuk ibland & de ska få ta sin tid & gå över av sig själv!
men som sagt, plikten kallar & om jag ska göra någon nytta alls så är de absolut nödvändigt.

laddade hem ett skriv program igår, så att jag ska kunna börja med plugget!
slog upp boken igår & försökte läsa igenom uppgifterna, men jag fattade ingenting...
hoppas att de beror på förkylningen, haha!

Inga kommentarer: