Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 2 september 2009

Svettigt!

jag blev med lurad till friskis & svettis idag, svettigt blev de med vill jag lova!
va med på medel- jympa- passet, kanon bra pass, men jag hängde inte riktigt med på allt hehe, vanesak antar jag:P

imon ska jag dit igen, på "rygg" passet
har ju så jäkla ont i ryggen jämt så de kan nog va bra!
nån som ska med? så slipper jag gå själv...
passet börjar kl. 17.45, de är prova på vecka & kostar alltså ingenting:)
tummen upp för gratis!!

5 kommentarer:

Jennie sa...

ja , snacka om vidrigt alltså! :O uscha .
Ja det kan ju inte stå rätt till i skallen på den personen som kommit på den idén . uscha ! fan så äckligt !

Anonym sa...

Åhhh,jag vill åxå börja träna igen.. du får flytta "hem" igen,så vi kan träna tillsammans! :-P

Linda sa...

men vågar man ladda ner därifrån nu? är de svensk text på dina? Puss

Sophia sa...

Friskis är bäst! :D Fortsätt några gånger så kommer du känna dig bäst på passen snart;) Hoppas din rygg blir bättre! :)

Evelyn, Björn, Emil & Viktor sa...

Jättekul på Friskis!! Tyvärr går ju jag inte längre - tar för lång tid på kvällen när man bor på landet! HI HI!!