Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 9 september 2009

Ibland går de undan!

idag har jag jobbat 7-15 utan rast... jaja... de gick ju de med, slängde i mej en macka i förbi farten:)
fortsatte jobbandet när jag kom hem med vikarie inringning & dyl.
jag tror aldrig de har gått så smidigt som idag, & fort! haha!
jag valde minsann rätt ställa att ringa om:)
ibland ska man ha tur!

jah har druckit på tok för lite kaffe senaste tiden!
tycker inte att de minskar alls i den där förbaskade kaffe burken!
jag har blivit morgon lat igen så jag hinner inte dricka kaffe innan jobbet... igen!
skärpning marina!!

så nu ska jag ta mej en kopp bara för de & jag ska nog läsa tidningen också!
jag ska va vuxen en si sådär 10 min:P
sen ska jag nog slänga mej på sängen, skita i allt & försvinna in i min bok:)

hahaha!

Inga kommentarer: