Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

måndag 21 september 2009

Lurad av Halebop?

nej de vill jag inte påstå egentligen. jag tar de från början...
skulle in på coop & handla. där utanför stog en halebop-abonnemang försäljare.
han ställde dom där vanliga frågorna om vad man har för operatör idag, hur mycke de kostar osv...
eftersom jag redan har halebop kontantkort så lyssnade jag & tyckte att allt lät bra.
till den stora fråga då (tyckte jag): får jag behålla mitt gamla mobilnummer?

de fick jag inte!
de va tydligen omöjligt att flytta ett nummer från kontantkort till abonnemang, & va vet jag?
godtrogen & lättlurad som man är så gick jag ju naturligtvis med på att byta nummer efter att ha valt ett som va okej, men inte mer.

kom hem & läste på halebops hemsida att man kan visst flytta med numret!
aaahh! jag blir så arg!
undrar va han tjänade på att ljuga om de?
nu tänker jag ju andå avbeställa de hela.
om inte annat, så bara för att va vrång!

3 kommentarer:

Halebop sa...

Hej!

Jag heter Linnea och jobbar för Halebop.

Självklart kan man flytta med sitt nummer till abonnemanget. Ta kontakt med dem du beställde abonnemanget av och be dem ändra i beställningen.

Mvh
Linnea, Halebop

Emma Johansson sa...

Aj fan :/ Då får man handla på måndag! ^^

Emma Johansson sa...

Ja, jag tror det också men det är ju fortfarande en dröm :D