Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

tisdag 22 september 2009

Tiden försvinner!

nu tvättar jag för fullt vill jag lova! inne på 4:e maskinen & de är fortfarande en till kvar efter de.

tal om nått annat.
jag har ju fått mitt pool vik förlängt till den sista november men är ledigt mellan 1-12 oktober för jag tänkte åka "hem" till släkten å de då va.
men nu slog de mej att de är ju bara en vecka kvar!! (& 2 dagar...)
aaahhh!!
jag måste börja planera allt ju!
packning & städning & katter & & &!!!
att jag aldrig kan va med i tiden??
jaja.... de är ju iaf som de brukar & de är väl bara att va glad för de antar jag...

2 kommentarer:

Jennie sa...

haha . Ja jag kan få till det om jag vill :) jag har mina ljusa stunder jag också . Det tycks ha hjälpt dessutom , anonym är bortskrämd . Haha stackarn!

maalin sa...

just de man får säga vad man vill i sin blogg. hade andra fått bestämma så hade ju jag tex sagt att du inte får använda de småländska uttrycket "å de då va" haha.... :)
Tack för din kommentar.

Angående körkortsfrågan, vadå vill du övningsköra med mig ?? =) blink