Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

måndag 7 september 2009

Den där katten!

jag glömde skriva om de innan. jag va väl så upprörd att jag glömde bort de...
min ena katt (stumpen såklart) höll halvt om halvt på att ta dö på mej i lörsadgs!
han har ju klättrat på nätet ute på balkongen innan men nu har de liksom varit lugnt ett tag.

tills i lördags då.
baah! katt skrälle!
jag hörde hur de rasslade till i nätet & när jag kom ut så satt han allra högst upp på hörn stolpen!
den är inte speciellt stor eller hur man ska säga men där satt han iaf!

hjärtklappning? få se här nu... JA!
fatta hur högt de är! dessutom på 3:e våningen!
jag kan ju tillägga att jag själv är höjd rädd...
& de va ju jag som fick klättra upp & hämta honom.

till saken hör ju också att jag va fruktansvärt rädd att han skulle ramla ner när jag kom upp där & skulle försöka ta ner honom.

usch, jag blir ju skakis bara av att tänka på de:(

lyckades iaf få ner honom efter massa lockande & klättrande.

ibland kan man bli tokig för mindre...

3 kommentarer:

Emma Johansson sa...

Ja, vi får helt enkelt testa någon gång ;P Ja, visst blev den fin? Är faktiskt väldigt stolt över den :) Hur är det med förkyldningen nu då? Kram

Emma Johansson sa...

Ja, det får vi ta och göra :)
okej, min hosta är också kvar. Så har väl haft den i två, snart tre veckor om jag inte minns fel. Men den börjar avta och det känns väldigt skönt för har nog inte sovit en hel natt sen förkyldningen kom :S
Puss

Evelyn, Björn, Emil & Viktor sa...

Usch, vad hemskt när de sitter så högt!! Kan du inte spänna över trädgårdsnät på ngt sätt som tak. Vi har det på vår hönsgård. Köpte billigt på SnickarJockes. Vet du vad jag menar för nät?