Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

lördag 19 september 2009

Så typiskt mej

jag kan komma med 1000 ursäkter för att slippa plugga, fråga bara så får du en på direkten!
jag blir så trött på mej själv!

skäms gör jag också, fick nyss ett mail från kaisa på komvux som undrar hur de går med pluggandet?
dåligt.

jag har ju inte ens börjat! herregud!!
skylla på jobbet är jag bra på men de håller inte längre för nu har jag fått viket förlängt till sista november! (inget dåligt med de, jag är jätte jätte glad!!)
men, de är mycke med jobbet...
de är telefon tid (i både tid & otid), ringa & hålla reda på, skriva upp allt för att inte glömma.
& med tanke på hur mycke de är att komma ihåg medans man skriver ner de första så finns ändå risken att glömma de andra.

vilket jag gjort idag... jag vet inte vad jag har glömt men jag vet att de är nått iaf...
körde bil samtidigt som jag fick informationen & då kunde jag inte (även om jag ville) skriva upp de...

& va gör jag?? jo, jag sitter här & gnäller & äter flingor...
baah!!

1 kommentar:

isabelle sa...

Han jobbar pa en byggarbetsplats, de bygger en ny tunnelbane linje under Manhattan