Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

söndag 6 september 2009

VARNING!

titta inte på bilderna om du lätt blir äcklad:P
jag gjorde ett tappert försök att steka blodpudding i tisdags...
eftersom jag inte ens klarar av att göra de ordentligt så kanske jag borde sluta laga mat!

jag fattar inte hur man kan tabba sig så som jag gjort med en sån simpel grej...
de som hände va iaf att när jag skulle vända på en skiva så tappade jag den i luften (eller hur jag nu ska uttrycka mej...)
allt margarin som jag hade i pannan skvätte upp på min arm
så här blev resultatet:
dagen efter
den gigantiska vatten blåsan...
bild från igår...

5 kommentarer:

Jennie sa...

Tack så mycket för din kommentar !
Håller verkligen med dej , och du hade rätt fler än du tycker så .


Och var det gäller din matlagning , Du kanske inte ska använda så mycket stekflott , eller så borde du nog laga mat i ugnen eller liknande istället . det där ser inte alls skönt ut !:(

Emma Johansson sa...

Usch :/ Det ser inte så skönt ut.. Du är nästan lika skicklig som jag, bara att jag ska hålla mig till spisen och du till ugnen ;P

Jennie sa...

hihi , ja !

maalin sa...

kanske skaffa välbetalt jobb så du kan ha privat kock ?? skoja bara, du hade nog bara otur! kram

Evelyn, Björn, Emil & Viktor sa...

Ser inte kul eller skönt ut!Tur att det börjar bli höst så du kan ha en tröja över hi hi!!;)