Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 10 februari 2010

Lagar mat

idag blir de "barnmat" haha:)
de blir potatismos & korv, mmm va gott de ska bli!
jag ska krydda moset med kokt ägg, faktiskt jätte gott! de borde ni prova om ni inte redan gjort de:)

petade i mej några jordnötter för en stund sen & de skulle jag inte ha gjort!
jäsingen va gott de är! sug efter mer!!

för att tala om något annat så har ett & annat missförstånd blivit utrett idag också, de känns så där jätte bra efteråt:)
jag mitt pucko hade ju som vanligt inte ens fattat, men de är väl de som är grejen med missförstånd?
nån måste ju inte fatta...

3 kommentarer:

Emma Johansson sa...

Ja jag tror jag förstår! Men får vi tim vikarie ett möte med de också?

Emma Johansson sa...

Okej, bra att man får någon info i alla fall :)

malin sa...

missförstånd! :)