Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

lördag 20 februari 2010

Tj. leg.

okej.
dagen igår då.
jag skulle ner till balder & ta bild för tjänste leg. 12.15, jag hade bråttom som bara den för jag skulle va i alsterbro (3 mil bort) kl. 13!
fick komma in lite tidigare men då va de ju bara de lilla problemet att hennes kamera va urladdad!
gaah!
hon sprang runt & letade efter batterier en stund sen kom jag på att jag hade min kamera med mej, frågade om den skulle duga & de gjorde den!
haha, kändes lite skumt men hur som hellst så tog hon 5 bilder som jag fick välja mellan & sen skulla jag skicka den jag tyckte va bäst till henne...
blev inte speciellt nöjd med nån, men vadå?
de får väl duga & här är resultatet:P


trött som få & påsarna under ögonen lyser hahaha!

jag kom förresten i tid till mötet:)

Inga kommentarer: