Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 3 februari 2010

Tillbaka på banan

liiite huvudvärk men vadå då?
äh! de går över!

har precis lagat & ätit potatismos & lax:)
gott gott!

skulle plugga med linda förut men de gick sådär:S
jag kan u inte påstå att jag hade speciellt bra koll & dessutom va vi tidspressade!
men jag hoppas vi hinner med lite till innan hon ska ha prov på måndag!!

hälsade på lilla sjukling benitha idag också, stackars! hon är jätte förkyld!
illa illa, jag vet inte va man kan pigga upp henne med...
fara till kalmar när hon börjar piggna till kanske?
hihi, hoppas de iaf:P

1 kommentar:

Jennie sa...

haha , jaadu hur gör man :) jag gör inget speciellt :) Fast läst på litegrann , mamma har en orkidée-bok :) MAn ska vattna de en gång i veckan och inte så att de står i vatten för länge . Bäst är om man tappar upp ett bad i diskhon och låter de stå där en timme eller så. Jag har ju lyckats vattna två av mina så de stått i vatten , då ruttnar rötterna ! :( Så jag hoppas de överlever ändå !