Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

söndag 7 februari 2010

Ledig helg? Jag?

nä, de kan man inte tro att jag har ledig helg inte!
men de har jag inte heller så...

ska jobba kvällen 16-22, helt okej tid ändå.
men jag va bjuden på novas födelsedags kalas kl.15 i örsjö!
så himla typiskt!
jag älskar barn kalas!!

hade jätte jätte trevligt igår iaf!:)
alla kom som dom skulle & jag tyckte de flöt på bra.

folk gick hem allteftersom men hade sällskap kvar till 00.30-01.00 nån gång iaf:)

jag är en klant.
jag lämnade strö sockret framme på bordet från igår (orkade inte städa...)
de är i en sån där gammal burk som man sätter in under skåpen i köket, om ni vet va jag menar..?
hur som hells så har katterna hävt ut alltihop på rumsbordet & golvet!!
yippie!

nu ska jag äta en banan & dricka kaffe!

3 kommentarer:

Emma Johansson sa...

Så du blev tvungen att jobba iallafall? :/

Emma Johansson sa...

Tråk tråk :/

Emma Johansson sa...

Om det hade varit så mycket pengar så jag hade kunnat köpa en ny bil så hade jag gjort det men får ingen redig bil för 2000 :/