Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

måndag 8 mars 2010

Åter måndag!

känner mej riktigt pigg & på alerten idag:)
skulle lätt kunna ta mej en sväng in till kalmar & spendera lite pengar men jobbet kallar kl.14:P
ist ska jag dricka kaffe & få ännu mer energi & kanske bara ta en sväng ner på den här lilla staden som jag befinner mej i;)
kanske bara spendera en liten peng, hihi:)

en fika hade ju inte suttit fel heller så om de finns nån kandidat typ nu på en gång så vill jag veta, haha

3 kommentarer:

Emma Johansson sa...

Jag hade gärna tagit en fika men börjar jobba vid 12 :) Ska du jobba i Orrefors?

malin sa...

säg gärna till nån dag om du ska till kalmar :)

Emma Johansson sa...

De har gjort två turer till en. så mellan 12- 14 är jag en och mellan 14- 21.30 är jag en annan :S
Lite långa dagar kanske, men det får man ta. Samma sak på torsdag! :)