Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

tisdag 16 mars 2010

Bokat tid! :D

jag ska på ansiktsmassage den 26:e!
yippi!
de ska bli så skönt så!
ska försöka hitta nån annan rengöring där också, så jag slipper den här jäkla beställningen....
hoppas nu bara att de jag har kvar räcker, hehe, snål som sagt:P

om ett par timmar bär de iväg till jobbet igen, pass till 21, helt okej:)
samma imorgon & på torsdag ska vi ha vårat första personalmöte sen övergången, blir spännande!
har inte ens träffat tjejen vi pratar mest med, eller jag pratar mest med... vet ju inte vem dom andra ringer till...
ojoj, nu blev de sådär blarrligt igen...

ne, nu får de bli en kopp kaffe i solskenet på balkongen:D

1 kommentar:

Emma Johansson sa...

Det lät härligt! Jag funderar på om jag ska dra till frisören för en gångs skull var ju i alla fall 1 år och 3 månader sedan nu ;P Måste göra mig fin till begravningen med känner jag!
Ska med jobba idag :) Kram