Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

fredag 26 mars 2010

Vilken dag!!

idag kan jag lova att de har va riktigt vår väder här:)
(tydligen inte i "dalom")
meen iaf!

promenerade iväg hemmifrån vid 9.45
hämtade mitt paket från yves rocher
sen vidare till malin & fika:D
ååh va jag älskar att fika!!
de kan nog tänkas va de bästa som finns:P
nästan iaf...

efter de va jag & hämtade ut pengar för att sen dra på ansiktmassage!!
wihuu!!
de va riktigt skönt vill jag lova, somande nästan, hehe
köpte lite nya produkter för ansiktet, som planerat, få se om de funkar nu då.

efter de bar de av mot kalmar med benitha
shoppade loss som bara den & nu är min bil askalas cool!!
lägger upp bild så snart minnet om kamera kommer till mej:P
köpte såklart lite kläder också, hihi
men blev inga skor konstigt nog...
fick lite bråttom på sluttampen
de löser sig i dagarna, hehe:P
nån som vill haka på?

Inga kommentarer: