Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

torsdag 18 mars 2010

Inställt

mötet som skulle va idag blev inställt & med tanke på anledningen så är jag rätt nöjd med de!
de går magsjuka i orrefors & de vill jag inte ha, tack så mycket!

tack snälla chefen som tänker på oss!!
eller på sig själv kanske? :P
hehe

så nu vet jag inte va jag ska hitta på...
eller jo de vet jag men de kommer inte hända iaf;)
gick upp kl. 7 bara för att hinna med massa innan mötet
typiskt!
kunde haft sovmorgon:P

btw!!
jag har hittat skivan som jag inte hittade häromdagen:)
den va såklart där den skulle va, men jag tydligen ingen bra letare under press...

katterna är galna!!
& jag ska äta frukost:)
kanske blir lite diskning sen
men ett som är säkert är att bilen blir tvättad idag:)

1 kommentar:

Emma Johansson sa...

Jao, det är INTE skoj med magsjuka! Jag lär ju åka på det bara för att det ska jävlas med mig ;P