Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 28 januari 2009

Blurr

trött!!

har jobbat måndag & tisdag, låter kanske inte så mycke, men jag vet allt va som komma skall!
enda lediga dagen idag sen blir de 4 dagars race, usch! & mitt i allt har de tryckts in en liten delad tur med, yey!

nu sitter jag här & dricker första koppen kaffe:) sov aldeles för länge idag...

men de va ingen rolig dag igår... isciases komm & hoppade på mej som en galen skogs råtta i går middag! aah! de gör så *piiip* ont!
fattar inte va jag fick de för?!
hur som så haltade jag på resten av dagen...

kom hem & gjorde ingenting ett tag sen bar de av mot & orrefors & massa kaffe som vanligt:)
åkte förbi örsjö en sväng sen med & pratade av mig lite med benitha, alltid lika givande, haha!
klurara fortfarande på poängen...

stumpis & simon är jätte duktiga & busar järnet, haha:) men de är bara mysigt att de inte är så tyst hela tiden, dom går t.o.m & sover när jag gör de:) duktiga missarna!

mysigt som bara den

puss

Inga kommentarer: