Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

fredag 30 januari 2009

Fredag. jaha &?

fredag! yey! jo förmodligen!
inte för mej inte. mitt pass har nyss börjat, eller ja...är mitt i...
äh jag vet inte

må: 14-21
ti: 7-14
on: -
to: 7-14
fr: 7-16
lö: 7-14
sö: 7-11, 16-21
må: -
ti: 7-16
on: 16-22
to: 7-16

jag kommer inte hitta på speciellt mycke nästa helg kan jag lova! puh!
sova sova sova

nu håller jag iaf på & tvättar. de är skönt att få undan lite, men jag skulle behöva en tid på måndag med...har lite sängkläder på tur.

håller på med förberedelset till maten med men jag har inte riktigt tålamod att de ska ta så lång tid! jag hatat att tina räkor!

skulle behöva duscha med & handla... hmm... när?
de får bli när tvätten är klar tror jag visst:)

katterna är helt galna! & dom matstrejkar när jag inte är hemma:( de gillar jag inte!

på mitt jobb gillar vi varandra!
alla är lika förvirrade (& de är vi tacksamma för!)
alla kommer ihåg allt som dom INTE behöver komma ihåg (t.ex ngt som någon annan ska göra)
vi sitter gärna & diskuterar våran fritid:)...eller nej...få se här nu... ja just de! vi har ju ingen!
haha! jag gillar mitt jobb:)
(vet ju att jessica & evelyn kollar läget här, så jag drar på lite extra :P )

lort smuts skräp

puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha du är goo du!!
Lägg räkorna på en tidning så går det på en knappt timme, bara ett tips.