Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 7 januari 2009

Ridtur i solskenet

nu har jag varit här i 5 dagar...
känns längre:S kan de va för allt jag hunnit med redan? hmm, kanske...

i lördags va vi på middag hemma hos farfar:) planerat jätte länge att alla barnen skulle komma (med familjer naturligtvis!) men va händer? jo då, de började allt snöa- så pappa kunde inte komma med:(

på tal om... de har varit rackarns kallt här vill jag lova! jag gillar vintern & de men -25 grader?? nej min "kalla" gräns ligger inte riktigt där! brr!

besiktade bilen i måndags & den gick igenom:) sen vidare till kupolen & köpte dom sista julklapparna i ren panik innan dom stängde:S fortsatte till falun & familjen granberg för julklapps utdelning & lite mat:) syrran är skoj, haha! hon fick ett spel av mej "vinspelet"

Jenny: va!? va menar dom med de här!?!
Jag: vadå? är de nått fel?
Jenny: ja! vadå- "stå över en klunk"


haha!

efter de åkte jag till maddi & fick mat även där:) köttgryta & potatis mmm! du är såå duktig!!
vi åkte till anna som sminkade mej, haha! turkost! men iaf- bilder kommer på bdb senare...

M&M satt uppe & pratade till klockn 3 sen la vi oss & pratade vidare till klockan 4! & jag som brukar va så kvällstrött??

åkte till martina & per igår tisdag & hälsade på lite:) ojoj, va pojkarna har blivit stora:) riktiga sötisar!

så! idag var första dagen med mildväder (bara -10 grader) så idag har jag varit ute & ridit:) bus vina! hon ville inte gå dit jag ville & hon va trippig som aldrig förr! men de gick bra ändå, ända tills hon fick syn på pojkarna på hemvägen... så jag fick också gå...suck! men de va skoj de med, haha!
vina hade minsann bestämmt sig för att de fanns godis i hjälmen som jag bar på armen & borrade ner hela huvudet i den, eller ja... de som fick plats... inte 1 gång heller, hon gav sig inte:) lilla söta!

nu ska jag snart till brorsan & ha lite julafton med deom:)

puss

Inga kommentarer: