Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

måndag 19 januari 2009

Hemma igen

dåså, då va jag hemma igen:)
kom inte tillbaka ensam som jag lämnade lilla nybro, utan med 2 små pojkar!
simon & stumpen:)

mina söta missar

jag har haft de jätte bra på hemmaorten:)
massa mys, lugn & ro

ridigt lite på min fina vina<3

träffat hela tjocka släckten:)

& bara tagit de lugnt...

missarna verkar känna sig hemm iaf & de känns ju bra:) dom anpassar sig fort, dom har ju trots allt flyttat 2 gånger på en vecka, hehe:)

har byggt ihop klätterställning igår kväll:) med lite hjälp förståss;)

nu ska jag titta på house

puss

3 kommentarer:

Emma Johansson sa...

Tackar :D

Anonym sa...

Välkommen hem igen. Kanske man få se dig på jobbet snart igen :)

Emma Johansson sa...

Okej :( så synd. Ja det hoppas jag också :)