Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

torsdag 1 januari 2009

Nytt År...

...& äntligen är de över! ååh va jag INTE kommer sakna pool jobbet:)

har inte skrivit på några dagar nu & de känns inte som att att jag har nått speciellt att skriva om heller...

åkt på feber & tok mycke frossa i måndags:( inte alls roligt. jag hade ont i hela kroppen & svårt att röra mej
i tisdags va jag sängliggandes i princip hela dagen bara frös & frös. & kallsvettas usch! jag hatar de! hur ska man bete sig? klä på sig för att man håller på att frysa ihjäl sen svettas som en gris...

hur som. jag hade ju löst allt jobb ja...haha, trodde jag som vanligt...
hostade som fan igår, så där så de känns som att nån klöser en på insidan bröstet..?
men va händer? joho då! marina fick minsann packa ihop sig & åka till jobbet klockan fem på eftermiddagen!

faan så jävla skönt att slippa skiten!!!

kom hem vid halv elva igår kväll iaf, tog på mej morgonrocken kokade upp lite mjölk & kröp upp i soffan:) de va skönt! mysigt att bara ligga & lyssna på fyrverkerierna

ville gärna ner till torget & kolla lite med vid tolv men inte själv & försök att ringa nån på nyårsafton! baah! nätfel nätfel nätfel:( efter mycke om & men lyckades jag få tag i kim iaf som mötte upp mej på stan.

trött & slut & less

måste städa idag!

åker imon:)

puss

3 kommentarer:

Emma Johansson sa...

Vart ska du åka? :) Jag är också lite sjuk, ont i halsen och ont i kroppen, så är väl ungefär samma skit :/

Emma Johansson sa...

Åh, va skoj :) Hur länge blir du borta då? Ne, det är inget vidare att vara sjuk =/

Jennie ♥ sa...

ååh , tack så mycket! :)