Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 28 januari 2009

Vetrinären

nu har jag & missarna varit & häsat på hos vetrinären.
de gick ganska så bra bortsett från att min handled blev sönder klöst, men vem gillar att få jätte stora kanyler i nackskinnet?

nu är dom iaf besiktade & chipmärkta blev lite vccinering med:)
hela kalaset slutade på 2040 kronor, suck.

nu ska dom försäkras med & de passar inte alls bra denna månaden, men men... dom små krakarna kan ju inte gå runt oförsäkrade.

blev lite extra fart på mig igår efter att simon välte ett glas som gick sönder:S tur att inget glassplitter fastnade i tassarna!

nu har jag ätit lite sallad & bakat bröd:) inte illa för en vanlig onsdag kan jag tycka:) de luktar så gott här av brödet nu! önskar att de luktade såhär hela tiden mmm:)

puss

Inga kommentarer: