Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

torsdag 22 januari 2009

Försök! En dag som denna

jag är så vansinnigt trött idag! tror att de kan bero på att jag har jobbat hela 2 dagar i sträck! haha!

måste försöka komma igång med bloggandet lite bättre, men försök med de en dag som denna. suck.

de går iaf jätte bra med missarna, men tyvärr så tror jag att dom har en viss längtan att komma ut iaf... dom skulle ju inte ha de! baah!
gör allt jag kan för att dom inte ska rymma, haha, & jag tror nog att de kommer gå bra:)

de nån jävel som riger mig hela tiden! va fan. lägg av!
privat nummer som lägger på när jag svarar...fattar inte grejen?!

hur som. jag har fått jobb:) wii! (inte fast men de pratar vi inte om här)

igår städade jag lite innan jobbet, men att dammsuga är ju inte allt, & tyvärr så blir jag lika besviken varje gång... jag måste röja undan!

om jag skulle ta & äta lite & ringa till pappa...

puss

1 kommentar:

Jennie ♥ sa...

det ringde ju någon till mig också innan , på det förra numret . Han/hon bara flåsade i luren och lät äckligt ! :O