Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

måndag 12 januari 2009

Sena nätter & tidiga mornar

ja de är inte lätt...
jag tycker att dom här sena kvällarna med mamma börjar bli en vana nu...suck...
vill INTE ha de så.

jag skaffade katt häromdagen med:)
men den lyckan blev inte långvarig... nu fick jag tydligen inte ta katten längre & jag vet inte riktigt va som va orsaken till de...hmm... ska ta reda på de imon tror jag...om jag orkar:S

jag & mammi ska åka till falun imon iaf, orsak: privat.
haha!
sen blir de KUPOLEN:) wii! shoppa med mamma är aldrig fel! hon är en av dom få personer som jag faktiskt inte har några problem att handla med:) hon säger inte emot, men är alltid uppriktig & ärlig om jag ber henne att va de :P

skulle ha ridigt idag med, men så blev inte fallet. typiskt!
de har blåst som bara den här idag & lilla tok- polla är "blås" rädd...
& inte blir de imon heller... kanske onsdag? hoppas på vädret!

måste sova nu!
upp tidigt & släppa ut vina sen vidare till falun, ska va där SENAST 9.

puss M

Inga kommentarer: