Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 18 februari 2009

23.44

japp då fick jag meddelandet om bebisarna!
grattis i massor till linda & plast!
2 små flickor:)

hoppas att allt gick som de skulle & att vi hörs snart, vill ju höra alla detaljer, eller ja... kanske inte alla:S

hade möte på jobbet idag.
jag ska ju bara sitta & lyssna har jag blivit tillsagd eftersom jag bara är vikarie, men va fan! jag kan inte!
både jag & jenny höll på att få psykbryt där inne & då kom de. suck! att jag aldrig bara KAN va tyst! jag fattar inte de!
jag borde gå en kurs...

vinkväll med jobbflickorna är ett måste har vi konstaterat idag!
snart.
förslag om när mottages med glädje:) hmm...undrar just vilka som kan tänkas kommentera de, haha!

sovtime!

puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hihi

Anonym sa...

Fast jag vet inte vart och när

Evelyn, Björn, Emil & Viktor sa...

ha ha jag är med !!!!!