Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

fredag 13 februari 2009

Fuskat. Igen!

idag är de fredag den 13:e

jag som skulle bli bättre på de här med bloggandet!
jag har tillochmed planerat att gnälla på andra som inte bloggar tillräckligt mycke enligt min mening...men jag får nog ta de nån annan gång då.

egentligen har de inte hänt så värst mycke iof...
men i tisdags fikade jag med benitha på dolce vita iaf:) de va på tiden!
ska försöka pallra mig ut till henne idag med.

jobbat lite har jag allt gjort med, tro de eller ej;)
igår träffade jag jennie en stund med:) dracka LITE kaffe (fanns inte mer) & fixade en ny blogg till henne:)
hoppas att du använder den nu också!

idag har jag spekulerat lite på möhippor...
kan ju börja med att säga att de inte är någon som ska gifta sig eller så.
men va ska man hitta på?
& om man är vän med nån, men inte riktigt vet vilka dom andra vännerna är, hur kommer man i kontakt med dom då? utan att fråga "bruden"?

syrran hade ett rätt bra möhippa kan jag tycka:) vi klädde ut oss till divese karlar & spökade ut henne rätt regält:) med krummelurer i håret & en ful klänning:) åt god mat & tvingade henne att sälja massa skit, haha!

hade en utmaning om att en (okänd) man på stan skulle lära henne dansa vals...men så blev inte fallet, de va snarare syrran som talade om för honom alla fel han gjorde!

hmm... fundersam över att jag ens funderar på de här...

jobbar i helgen...

puss

Inga kommentarer: