Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

måndag 2 februari 2009

& där kunde jag hamnat i diket!

gaah! för rådjur!
dom är ju överallt!
men trots de så har jag lyckats undvika dom när jag kört bil (visst jag har väl sett dom, men på avstånd), fram tills igår.
jag trodde jag skulle dö! faan va stora dom är på så nära håll :O
jag lovar jag strök den när den gick förbi.
tur att ingen va med i bilen (för min del alltså) haha! jag hade fått lida resten av livet om någon hört mitt...hmm... va ska jag kalla de? ljud.

hur som så kom jag hem som jag skulle, de tog bara lite längre tid än vanligt.

idag har jag varit ledig & jag kan lova att jag har haft jätte tråkit!
de är skönt att inte behöva göra nått alls, men de är tråkigt att alla andra är upptagna...
men jag har iaf pratat med brorsan & pappa idag (som ursäkt att slippa städa) har även bokat dejt med linda på fredag:)
sen fick jag för mej att åka in till kalmar en runda (även de som en ursäkt.)

blev lite vettigt & lite onödigt, men de är ju som de brukar & jag gillar de:P

nu väntar jag på att mina nya sängkläder ska torka så jag får prova dom:)

dusch sen kaffe:)

puss
Följ min blogg med bloglovin

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha ja det är klart att jag förlåter dig...;)