Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 4 februari 2009

Törs jag ens berätta?

jaha...va säger man? min stackars simon blev instängd en stund igår...
jag märkte inte ens att han gick in där!

jag hörde att de small till lite & nått som krafsade, men dom håller på & grejar i trapphuset så jag trodde att de va de som lät...
sen lät de som att nån av katterna välte ner ngt så jag gick & kollade...
pinsant värre så kom krafsandet från garderoben & när jag öppnade satt lilla simon där:S

stackars!

lite senare på kvällen fick jag mej en rejäl överrskning! törs inte gå ut med va de va än, men de va inte va jag väntat vill jag lova!

idag har jag fikat hos benitha & johan, dom har börjat skrapa bort tapet i trappen & hallen på övervåningen, så snart är de väl dags att börja måla där:) hoppas jag får hjälpa till!
kanske inte är så duktig, men de är kul:)

ska snart åka & jobba me...eller ja, vid halv fyra...
nu ska jag kolla runt lite få se om jag blir klokare, haha!
puss

Inga kommentarer: