Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

lördag 21 februari 2009

Polisnojja heter de visst

japp de är tydligen de jag lider av.

på vägen hem från kalmar efter påhälsandet på sjukhuset där stackars tony ligger med brutna ben- så stoppade polisen mig. jag fick så ont i magen när jag fick syn på dom så jag trodde jag skulle spy!
hela jag skakade, men jag svängde lydigt in & blåste & visade körkortet.
skakade resten av vägen hem & hela vägen upp till lägenheten!
jag hatar hatar hatar (!) bli stannad av polisen!

fattar inte ens varför! jag har ju inte gjort nått olagligt, så dom lär ju inte direkt letat efter mig...

aja iaf.

igår kväll kom jennie hit & vi drack lite vin & pratade massa tok, hihi:)
va så jäkla hungrig så jag släpade med mig jennie till statoil & käkade korv:) mmm!

nu ska jag kolla vidare på melodifestivalen!

puss

Inga kommentarer: