Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

måndag 9 februari 2009

7-22

helgen.
hmm...
satt barnvakt i orrefors i lödags, eller ja...han är ju trots allt 11...men ändå...
kollade på melodifestivalen, men de va inget vidare... & tro mej; de brukar inte låta så när de kommer från mej va gäller de! hoppas de tar sig till nästa gång.

idag gick jag upp klockan 7 för de skulle komma "el-gubbar" & installera tv-brdband-telefoni 7.30.
så dom har varit här mest hela dagen tills jag åkte till jobbet kl. 13.30 & nu har jag nyss kommit hem...
usch! de har varit en lång dag idag.

gav missarna fisk idag för första gången, den försvann fort:) borde ge dom de lite oftare, men jag är nog lite för bekväm:S

imon är jag ledig igen, sen jobbar jag ons-tors:) rätt skön vecka ändå:) jag gillar att va ledig en- jobba två dagar:) när man inte har nått planerat så kan de ju lätt bli lite drygt med långledigt... iaf för mej...

nu ska jag kolla runt lite sen sova:)
mmm, sova!

puss

Inga kommentarer: