Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 25 februari 2009

Städat

japp de har jag gjort idag. & inte lite heller!
jag har varit ner till sophuset 2 gånger med händer & armar fulla av grejer! ordentlig urrensning:) har burit upp massa på vinden me, så nu ser de faktiskt ganska rent ut när de är nystädet, haha!

skurade badrums golven på knä... den där jäkla kattsanden är omöjlig att få bort när den har blivit lite fuktig:( jag måste byta! typiskt! den som va så bra i övrigt...

hur som, jag hittde en spricka i badrumsmattan med när jag låg där & skurade! så typiskt! men förhoppningsvis kommer dom hit nu & byter ut den till en finare:) alltid nått!

efter städningen va jag så hungrig så jag trodde jag skulle spy! de är ju inte så där super frästande & ställa sig & laga mat då, men de gick bra:) fisk & potatis blev de & oj va gott de va, hihi, jag borde laga mat oftare! synd att ska va så tråkit att bara laga till själv...

har hittat en till bikini som jag vill ha, men jag har inte riktigt ekonomi för de just nu... eller ja, jag får ju lön på fredag, men jag har ingen aning hur mycke de blir... får se, men de löser sig nog, hehe:)

puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Men va du ar duktig da!?! Stadare och grejar....hejja hejja kusin! =)

Nu ligger kort ute pa luggen, hehe.

Och jag menade att jag nog blir fet av all Pepsi jag dricker, det ar ju pepsi-loggan pa bilden =)
Det ar min drog, Pepsi & Love, haha.
Vad ar din? Kaffe va?