Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

tisdag 17 februari 2009

Pulkapolare

vi har rätt mycke snö här nu, inte illa småland!
nu är ju bara frågan; vart är mina pulkapolare?
jo dom är i dalom!
skrutt också!

madde & sanna- remember the good old days?

jag har ju ledig dag & allt! de är perfekt pulka väder idag! solen skiner inte hela tiden & de är bra! jag får bara ont i ögonen, men va hjälper de? jag har varken pulka eller nån att åka med...

igår när jag kom hem så va maten färdig lagad:) de va skönt!
ugnspotatis & biffar:) mmm! blev semlor till efterrätt, så nu har jag fuskat. iaf...
jag skulle ju göra egna! måste bli av snart! inget mer fusk nu marina! de fuskas med både de ena & de andra...

katterna va helt vilda inatt! stumpen (tror jag) välte ner min vatten flaska på parkettgolvet (!) så jag va ju tvungen att gå upp & torka. ja, jag vet, varför va de ingen kork på? jo för den hade dom knyckt & busat bort!

numer ska blomsprutan stå på nattduksbordet!

jag har inte ätit nån frukost än & jag tror de är därför de här inlägget är så osammanhängande... hoppa hit & sen lite dit...

ska nog dricka en till kopp kaffe & sen åka & handla ilte... men jag har ingen lust att göra mej iordning idag. jag måste!

inga bilder har jag laddat upp här på länge heller så de får bli mina glädje moment, haha





puss

Inga kommentarer: