Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

fredag 6 februari 2009

Så sjukt mycke kaffe!

idag gick jag upp 7.30, på min lediga dag!!
inte illa kan jag tycka.

gav missarna lite mat, duschade & sen kom linda vid 9:)
pratade lite & hon kikade på katterna sen bar de av till barnmorskan & efter de dags för dagens första fika, först mat sen kaffe!

gick runt lite med linda på lindex & så sen skjutsade jag henne till skroten för att åka vidare till tandläkaren & laga ett hål:(

efter de va jag hem en snabbis sen ner på stan igen för att möta upp jennie & dricka mer kaffe & fika såklart:)
va såå längesen vi träffades! bra med en uppdatering lite ibland:P

sen hem till mej igen & dricka en kopp kaffe till (".)
skjutsa hem jennie & dricka lite kaffe där med, haha!
jag kommer sova så gott i natt!

usch! kanske borde dricka lite mjölk eller nått?!

äh! strunt i de!

pratade med lilla mamma som har blivit jätte förkyld!
de va på tiden! & hon tycker de känns bra, hehe, hon har feber & grejer men som sagt så va de på tiden:)
jag sa till henne att passa på & va sjuk lite imon med innan hon kryar på sig:P

mjölk eller kaffe?

puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

tack, kusin vitamin!! hur ar allt med dej?
Var forsiktigt sa du inte overdoserar pa kaffe! (man kan bli sa dalig i magen da, hehe) kram

Jennie ♥ sa...

Kaffoman !

Anonym sa...

Du hos barnmoskan????
Pyre på G ???