Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

torsdag 11 december 2008

14 timmar på jobbet...i sträck!

jag kommer dö, jag lovar! hur ska jag fixa de??
14 timmar! 7-21! aah!
men jag svär att om nån ringer mej på lördag morgon så svarar jag inte!

jag ska ju julhandla på lördag me, de ska bli skönt att komma iväg lite, med sällskap denna gången...jag gör ju rätt mycke själv nu för tiden...

har slagit in julklappar idag me:) & haft huvudvärk:( tror de kan bero på jobbet...att jag bekymmrar mej...
& tyvärr så får man inte speciellt mycke uppskattning för att man ställer upp...men men, jag kan ju inte lämna dom stackrarna i sticket?

att de alltid ska bli såhär så fort kicki försvinner! jag fattar inte de... hur löser hon allt? jag ska hur som hellst ha ett allvarligt snack med cheferna, visst finns de vikarier, men dom går ju på långvik hela högen! va har jag för användning av dom då??
plz tell me!

jag har handlat lite idag igen, få se om jag tänker äta upp de den här gången, haha!
men idag blir de spagetti & köttfärssås iaf:) mycke roligare att laga mat till nån mer än sig själv:)
får ta & göra en ordentlig matlåda me, så jag står mej hela långa dagen imon, bah!
käns inte alls bra... varför gav jag mej in på de här?

funderande
puss

1 kommentar:

Emma Johansson sa...

Oj, 14 timmar :S Jobba inte ihjäl dig bara ^^ Spagetti och köttfärssås är gott :D För min del blev det pommes och fiskpinnar :P Snabbt och enkelt ^^