Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

lördag 13 december 2008

Julklapps handling

idag har jag julhandlat må ni tro!

till en början va jag & benitha med hennes pappa & hjälpte honom handla julklappar, ojoj, vi klarade av alla på en timme, hehe inte illa:) hjälpte honom slå in klapparna efteråt...

vidare till kalmar (bara jag & benitha), vi trodde allt att de skulle va öppet liite längre än fyra, men ack va vi bedrog oss:(

aja, jag handlade lite tok på partaj iaf, haha! den affären har allt! eller ja, något som passar alla, haha

vidare till media markt & kikade på våra kommande älsklingar, ååh! jag längtar till löning! då blir de mobilköpande minsann:)

min mobil har stått troget vid min sida i 2 år nu, inte illa skulle jag vilja påstå. men stackars liten orkar inte lika mycke som förr & måste därför bytas ut...

fin va?

puss

2 kommentarer:

Emma Johansson sa...

Julbord är mysigt :) Har heller inte varit på ett på år och dar :P

Emma Johansson sa...

Åh, va fin mobil :D vill med ha en ny :P