Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

tisdag 2 december 2008

Lite men inte mycke

tidig morgon idag trots ledig dag, baah!

men de är skönt att komma upp i tid:) kanske inte klockan 7...men jag la mej igen en stund till kvart i 8 när benitha ringde & väckte mej, då ville hon ha kaffe efter en hård natt på jobbet;)

skjutsade hem henne efter kaffet & sen bar de av till kalmar:)
jag är jätte sjuk men vem vet när jag har en ledig dag nästa gång?
måste ju hinna köpa några julklappar isf, hehe:)

blev lite "julklappar" till mej själv med, hihi, som vanligt^^
ett par nya skor, wii! äntligen har jag hittat dom:D


mina nya bejbisar:)

blev jul/nyårs kläder med, har inte bestämmt vilket än... beror ju ifs lite på om jag ska fira nån jul eller inte...hmm...känns konstigt & skriva så...

har druckit en skvätt glögg nu, de sista... får nog bli en kopp kaffe med innan jag åker med, ska hämta benitha idag igen:)

undra om de blir kaffe imon med??

puss

1 kommentar:

Emma Johansson sa...

haha, ja precis :) Får hoppas på det iaf ;P