Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

måndag 1 december 2008

Nedräkningen har börjat

ååh!! jag har så ont! skrutt också!
de värker som fan & strålar ner i benet:( ajajaj
plus att jag har ett stycke förkylning på gång..aah! varför måste allt komma på en & samma gång?

begravde lilla balder igår...jobbigt...

allt är nog rätt illa nu faktiskt när jag tänker efter...
jag har klantat till de big time denna gången

& så är de nått jävla billarm som står & tjuter, hållt på i en halvtimme nu^^
inte dåligt störande ljud skulle jag vilja be att få tala om!

japp, har även börjat nedräkningen till vad jag tror kommer bli den jobbigaste julen ever! inte bara julen btw...jobbigaste årsslutet över huvudtaget.

skulle behöva tröst shoppa lite nu känner jag, men de är lite sent påkommet tyvärr...får nog ta de imon ist

/M

2 kommentarer:

Emma Johansson sa...

thihi, gillar våra hemlisar jag med! Hur jobbar du den här veckan? Tänkte om du hade lust att ta en fika någon dag? :D Är fika sugen ^^,

Emma Johansson sa...

Okej, ja jag håller med på att bli förkyld, har ont i halsen och grejer :/ Vi kanske kan ta det på torsdag om båda känner sig friska nog :)