Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

tisdag 9 december 2008

Grattis Isabelle!

jag är så stolt över min kusin!
träffar drömprinsen & lämnar sverige för hans skull, flyttar i NY & gifter sig:)
massa grattis & lycka till!!

jag har myglat till mej julafton:) wii! jobba jobba!
såå jäkla skönt att slippa sitta hemm & glo:)
bra betalt me, hehe

jobbar kväll idag, eller ja...13.30-21...

ska julhandla med benitha på lördag, få se om jag lyckas hitta nått denna gången^^
jag har absolut torka va gäller julklappar i år *suck*

mamma är iaf klar, de känns bra:)
men mina kära syskon då? som dessutom har fyllt år med! aah!!
funderar på att slå ihop & köpa nått lite dyrare till dom...hmm...men vad?
syrran går alltid att lösa men dessa karlar??

pappa, brorsan & niklas?? 3 stycken! va ska jag köpa till dom?
jag vet väl inte va ni vill ha? & inte får jag nån hjälp på traven heller...
baah!

de va så bra när man va liten- ge ett kort (skolkortet) på sig själv till alla, haha!

funderar som tusingen!!
förslag mottages med glädje!

puss

3 kommentarer:

Jennie ♥ sa...

Parfym , eller en upplevelse , www.liveit.se

Anonym sa...

Fotvård är nått karlar aldrig skulle boka själva, men dom uppskattar det säkert sen ändå. . .

Anonym sa...

ah tack kara kusin vitamin! =) Im so happy, det ar skont att det ar over, far man saga sa? hahaha. neh da men ser fram emot ett "riktigt" brollop i sverige sen med alla familj och vanner.
Ja jag vet inte rikgit, tankte mest gora en liten kalender bara - men har typ INGA kort pa dej alls...=( du kan vao mail nat du har men snabba pa! maste bestallas innan den 14 dec om den ska leveereas innan jul.... kram