Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

söndag 14 december 2008

De va ju 3 år!!

upptäckte precis att jag har haft mobilen i 3 år!! ojojoj, de är värkligen dags att köpa ny...inte undra på att den inte funkar riktigt alla gånger:S

aja, de är ju ingen som märker de ändå, den ser ju precis ut som vilken mobil som hellst, haha!

idag har jag...hmm, få se här nu...
hunnit med att bråka
jobbat
sett lucia tåg:)
ätit riktig mat!
gjort kräm (igen)
________________

japp de va nog de...

nu kollar jag på hjälte galan eller va de nu heter...
äntligen en bra gala! inte bara massa kändisar, vanliga dödliga liksom. de gillar jag:)

måste höra av mej till linda snart:S de va på tok för längesen. får göra de imon tror jag visst

kräm time;)

puss

1 kommentar:

Jennie ♥ sa...

om du ska åka dit , så åker jag gärna med ! :) (till Linda alltså )