Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 17 december 2008

En vecka kvar, som om de spelar någon roll..?

idag är de en vecka kvar till julafton, men va spelar de för roll? jag ska ju ändå jobba... visst jag vet att jag har tjatat om att jag så gärna vill de men de är inte va de handlar om... jag vill va med min familj & de får jag inte

jag ska nog ta & klippa sönder min kjol lite, kanske kan ha den på julafton isf... den är lite för lång, precis den där fula längden.

jag ska jobba lite idag me 12-16, sen blir de kalmar en snabbis innan dom stänger få se om jag lyckas hitta dom sista julklapparna, hoppas hoppas:)

gissa vad? haha, jog kollar på "top 10 @ 10- britney spears" kind of fun, man blir ju nästan lite nostalgisk! jag minns allt, haha

imon blir de färd till linda & plast efter jobbet, jennie ska också me:)
kolla läget lite me dom, haha:) de va ju ett tag sen vi sågs nu & den där magen växer väl så de knakar kan jag tro, bara 3 månader kvar nu ;)

på julen ska man tänka på andra & inte så mycket på sig själv, man ska unna andra.
jag tror att jag har rett ut all osämja i mitt liv just nu me:) de känns skönt!

puss

2 kommentarer:

Emma Johansson sa...

Ska plast och hon ha ett barn till? :)

Emma Johansson sa...

okej :D va roligt!