Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 10 december 2008

Tretusentrehundrafemton

jag hade så mycke bra & skriva nyss...men de försvann
ingen aning va de va jag tänkte på, hmm...

ledig idag iaf:) ska nog ta & städa lite, diska & dammsuga iaf...

jo just de! jag vill ta mer kort i min vardag!
men de är ju bara jag & jobbet...
blir lite för mycke jag ibland
& inte blir de speciellt mycke jul-kort heller eftersom jag ska jobba...

va har man på sig på jobbet över jul?
jag köpte en jätte fin jul klänning, men jag tror att den är aningen opassande på jobbet :S

jag måste förnya mitt elavtal med tydligen?! va? hur gör man?
jag fattar väl inte sånnt! jag har aldrig behövt göra de innan, de har bara flytit på...

har en fundering; va har hänt med mej??
jag som va så, hur säger man utan att de låter dummt, lugn & sansad, haha!
nu bara blarrar jag & blir arg hela tiden! jag är aldrig tyst!
jag vill bli som innan... ta de lugnt & lyssna på vad folk har att säga, agera förstående osv...

de är den här stan! jag lovar!
jag har inte alls brytt mej innan! jag gick till kvantum i mjukisbrallor innan & tyckte de kändes helt okej, men de gör jag inte nu...
jag vill se decent ut... & jag vet inte riktigt om jag gillar de egentligen...
sköt dej själv & skit i andra, säger jag bara! men de är ju ingen som gör de, inte jag heller...

jag har iaf konstaterat en sak efter att läst lite om mej själv som oxe: jag väljer kompisar efter mitt eget behov & när jag inte behöver dom längre så gör jag mej av med dom, ha!
kind of fun!

puss